#include <MayaAttributeUtility.h>
Static Public Member Functions | |
| MObject | getAttribute (const MObject &node, const String &attributeName) |
| アトリビュートの取得 | |
| MPlug | getPlug (const MObject &node, const String &plugName) |
| プラグの取得 | |
| bool | getBool (const MObject &node, const MObject &attribute) |
| ブールアトリビュートの取得 | |
| bool | getBool (const MObject &node, const String &attributeName) |
| ブールアトリビュートの取得 | |
| int | getInt (const MObject &node, const MObject &attribute) |
| 整数アトリビュートの取得 | |
| int | getInt (const MObject &node, const String &attributeName) |
| 整数アトリビュートの取得 | |
| float | getFloat (const MObject &node, const MObject &attribute) |
| 実数アトリビュートの取得 | |
| float | getFloat (const MObject &node, const String &attributeName) |
| 実数アトリビュートの取得 | |
| String | getString (const MObject &node, const MObject &attribute) |
| 文字列アトリビュートの取得 | |
| String | getString (const MObject &node, const String &attributeName) |
| 文字列アトリビュートの取得 | |
| Color3f | getColor3f (const MObject &node, const MObject &attribute) |
| 実数三要素カラーアトリビュートの取得 | |
| Color3f | getColor3f (const MObject &node, const String &attributeName) |
| 実数三要素カラーアトリビュートの取得 | |
| Vector3 | getVector (const MObject &node, const MObject &attribute) |
| ベクトルアトリビュートの取得 | |
| Vector3 | getVector (const MObject &node, const String &attributeName) |
| ベクトルアトリビュートの取得 | |
| Matrix44 | getMatrix (const MObject &node, const MObject &attribute) |
| 行列アトリビュートの取得 | |
| Matrix44 | getMatrix (const MObject &node, const String &attributeName) |
| 行列アトリビュートの取得 | |
Definition at line 34 of file MayaAttributeUtility.h.
|
||||||||||||
|
アトリビュートの取得
Definition at line 32 of file MayaAttributeUtility.cpp. References MayaStatusCheck. Referenced by getBool(), getColor3f(), getFloat(), getInt(), getMatrix(), getString(), and getVector(). |
|
||||||||||||
|
ブールアトリビュートの取得
Definition at line 64 of file MayaAttributeUtility.cpp. References getAttribute(), and getBool(). |
|
||||||||||||
|
ブールアトリビュートの取得
Definition at line 55 of file MayaAttributeUtility.cpp. References MayaStatusCheck. Referenced by getBool(). |
|
||||||||||||
|
実数三要素カラーアトリビュートの取得
Definition at line 129 of file MayaAttributeUtility.cpp. References getAttribute(), and getColor3f(). |
|
||||||||||||
|
実数三要素カラーアトリビュートの取得
Definition at line 115 of file MayaAttributeUtility.cpp. References MayaStatusCheck. Referenced by getColor3f(). |
|
||||||||||||
|
実数アトリビュートの取得
Definition at line 94 of file MayaAttributeUtility.cpp. References getAttribute(), and getFloat(). |
|
||||||||||||
|
実数アトリビュートの取得
Definition at line 85 of file MayaAttributeUtility.cpp. References MayaStatusCheck. Referenced by getFloat(). |
|
||||||||||||
|
整数アトリビュートの取得
Definition at line 79 of file MayaAttributeUtility.cpp. References getAttribute(), and getInt(). |
|
||||||||||||
|
整数アトリビュートの取得
Definition at line 70 of file MayaAttributeUtility.cpp. References MayaStatusCheck. Referenced by getInt(). |
|
||||||||||||
|
行列アトリビュートの取得
Definition at line 174 of file MayaAttributeUtility.cpp. References getAttribute(), and getMatrix(). |
|
||||||||||||
|
行列アトリビュートの取得
Definition at line 155 of file MayaAttributeUtility.cpp. References MayaStatusCheck. Referenced by getMatrix(). |
|
||||||||||||
|
プラグの取得
Definition at line 44 of file MayaAttributeUtility.cpp. References MayaStatusCheck. |
|
||||||||||||
|
文字列アトリビュートの取得
Definition at line 109 of file MayaAttributeUtility.cpp. References getAttribute(), and getString(). |
|
||||||||||||
|
文字列アトリビュートの取得
Definition at line 100 of file MayaAttributeUtility.cpp. References MayaStatusCheck. Referenced by getString(). |
|
||||||||||||
|
ベクトルアトリビュートの取得
Definition at line 149 of file MayaAttributeUtility.cpp. References getAttribute(), and getVector(). |
|
||||||||||||
|
ベクトルアトリビュートの取得
Definition at line 135 of file MayaAttributeUtility.cpp. References MayaStatusCheck. Referenced by getVector(). |
1.3.2