#include <PictureManager.h>
Inheritance diagram for Lamp::PictureManager:

Public Member Functions | |
| virtual PictureRGB8 * | createPictureRGB8 (const String &pictureName) |
| RGB8ビットピクチャの作成. | |
| virtual PictureRGBA8 * | createPictureRGBA8 (const String &pictureName) |
| RGBA8ビットピクチャの作成. | |
| virtual bool | initializeGraphicsDeviceObjects () |
| デバイスオブジェクトの初期化 | |
| virtual void | deleteGraphicsDeviceObjects () |
| デバイスオブジェクトの削除 | |
| virtual bool | restoreGraphicsDeviceObjects () |
| デバイスオブジェクトのリストア | |
| virtual void | invalidateGraphicsDeviceObjects () |
| デバイスオブジェクトの無効化 | |
Protected Member Functions | |
| PictureManager (Scene *scene) | |
| コンストラクタ | |
Friends | |
| class | Scene |
Definition at line 38 of file PictureManager.h.
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コンストラクタ
Definition at line 32 of file PictureManager.cpp. |
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RGB8ビットピクチャの作成. すでに同じピクチャ名のピクチャが存在するとエラーになります。 空文字列を名前に指定するとエラーになります。
Definition at line 37 of file PictureManager.cpp. References Lamp::SceneObjectManagerTemplate< Picture >::addDatabase(), Lamp::SceneObjectManagerTemplate< Picture >::checkName(), Lamp::SceneObjectManagerTemplate< Picture >::getScene(), and NULL. Referenced by Lamp::PictureRGB8::copyPictureRGB8(), Lamp::TextSceneLoader::readPictureRGB8(), and Lamp::BinarySceneLoader::readPictureRGB8(). |
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RGBA8ビットピクチャの作成. すでに同じピクチャ名のピクチャが存在するとエラーになります。 空文字列を名前に指定するとエラーになります。
Definition at line 45 of file PictureManager.cpp. References Lamp::SceneObjectManagerTemplate< Picture >::addDatabase(), Lamp::SceneObjectManagerTemplate< Picture >::checkName(), Lamp::SceneObjectManagerTemplate< Picture >::getScene(), and NULL. Referenced by Lamp::PictureRGBA8::copyPictureRGBA8(), Lamp::TextSceneLoader::readPictureRGBA8(), and Lamp::BinarySceneLoader::readPictureRGBA8(). |
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デバイスオブジェクトの初期化
Implements Lamp::GraphicsDeviceObjectHolder. Definition at line 53 of file PictureManager.cpp. References Lamp::SceneObjectManagerTemplate< Picture >::get(), Lamp::SceneObjectManagerTemplate< Picture >::getCount(), and Lamp::Picture::initializeGraphicsDeviceObjects(). Referenced by Lamp::Scene::initializeGraphicsDeviceObjects(). |
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デバイスオブジェクトのリストア
Implements Lamp::GraphicsDeviceObjectHolder. Definition at line 70 of file PictureManager.cpp. References Lamp::SceneObjectManagerTemplate< Picture >::get(), Lamp::SceneObjectManagerTemplate< Picture >::getCount(), and Lamp::Picture::restoreGraphicsDeviceObjects(). Referenced by Lamp::Scene::restoreGraphicsDeviceObjects(). |
1.3.2