#include <SpriteRenderer.h>
Public Member Functions | |
| SpriteRenderer (int maxPriority=16, int defaultPriority=8) | |
| コンストラクタ | |
| virtual | ~SpriteRenderer () |
| デストラクタ | |
| virtual void | request (SpriteRequest *spriteRequest) |
| リクエスト | |
| virtual void | request (SpriteRequest *spriteRequest, int priority) |
| リクエスト | |
| virtual void | request (const SpriteRequest *spriteRequest) |
| リクエスト | |
| virtual void | request (const SpriteRequest *spriteRequest, int priority) |
| リクエスト | |
| virtual void | requestDefaultState () |
| デフォルトステートのリクエスト | |
| virtual void | requestDefaultState (int priority) |
| デフォルトステートのリクエスト | |
| virtual void | render () |
| レンダリング | |
| virtual void | render (int startPriority, int endPriority) |
| レンダリング | |
| virtual int | getMaxPriority () const |
| 最大優先度の取得 | |
| virtual void | setDefaultPriority (int defaultPriority) |
| デフォルト優先度の設定 | |
| virtual int | getDefaultPriority () const |
| デフォルト優先度の取得 | |
Protected Member Functions | |
| virtual void | applyDefaultState (SpriteRenderState *renderState) |
| デフォルトステートの適用 | |
| virtual void | applyRendererState () |
| レンダラステートの適用 | |
Definition at line 40 of file SpriteRenderer.h.
|
||||||||||||
|
コンストラクタ
Definition at line 43 of file SpriteRenderer.cpp. References Assert, and setDefaultPriority(). |
|
|
デフォルト優先度の取得
Definition at line 145 of file SpriteRenderer.h. Referenced by Lamp::SpriteStateBlock::SpriteStateBlock(). |
|
||||||||||||
|
レンダリング
Definition at line 88 of file SpriteRenderer.cpp. References applyDefaultState(), Lamp::RenderingDevice::applyDefaultStateBlock(), applyRendererState(), Assert, Lamp::RenderingDevice::beginScene(), Lamp::RenderingDevice::endScene(), Lamp::ArrayList< SpriteRequest * >::getCount(), Lamp::SpriteGraphicsBuffer::render(), Lamp::SpriteRequest::render(), request(), and Lamp::SpriteGraphicsBuffer::setup(). |
|
||||||||||||
|
リクエスト
Definition at line 91 of file SpriteRenderer.h. References request(). |
|
|
リクエスト
Definition at line 80 of file SpriteRenderer.h. References request(). |
|
||||||||||||
|
リクエスト
Definition at line 60 of file SpriteRenderer.cpp. References Lamp::ArrayList< SpriteRequest * >::add(), and Assert. |
|
|
リクエスト
Definition at line 64 of file SpriteRenderer.h. Referenced by Lamp::SpriteStateBlock::addState(), render(), request(), requestDefaultState(), and Lamp::SpriteStateBlock::~SpriteStateBlock(). |
|
|
デフォルトステートのリクエスト
Definition at line 66 of file SpriteRenderer.cpp. References request(). |
|
|
デフォルト優先度の設定
Definition at line 136 of file SpriteRenderer.h. References Assert. Referenced by SpriteRenderer(). |
1.3.2