#include <CalculateBoundingSphereFilter.h>
Inheritance diagram for Lamp::CalculateBoundingSphereFilter:

Protected Member Functions | |
| CalculateBoundingSphereFilter (Scene *scene) | |
| コンストラクタ | |
| virtual | ~CalculateBoundingSphereFilter () |
| デストラクタ | |
| virtual bool | filter (const String &command) |
| フィルタ | |
| virtual bool | filterScene () |
| シーンのフィルタ | |
| virtual bool | filterMesh () |
| メッシュのフィルタ | |
| virtual bool | filterMesh (Mesh *mesh) |
| メッシュのフィルタ | |
Protected Attributes | |
| float | characterScale_ |
| キャラクタスケール | |
Friends | |
| class | SceneFilter |
書式は"CalculateBoundingSphere"
バウンディングスフィアを計算する。
キャラクタスケールオプション
characterScale (float)
Definition at line 44 of file CalculateBoundingSphereFilter.h.
|
|
コンストラクタ
Definition at line 35 of file CalculateBoundingSphereFilter.cpp. |
|
|
フィルタ
Implements Lamp::SceneFilterInterface. Definition at line 44 of file CalculateBoundingSphereFilter.cpp. References characterScale_, ErrorOut, filterScene(), Lamp::String::getBytes(), Lamp::StringTokenizer::getNextToken(), Lamp::StringTokenizer::hasMoreTokens(), and Lamp::String::parseFloat(). Referenced by Lamp::SceneFilter::filter(). |
1.3.2