#include <SceneFramework.h>
Inheritance diagram for Lamp::SceneFramework:

Public Member Functions | |
| SceneFramework (const String &name) | |
| コンストラクタ | |
| virtual | ~SceneFramework () |
| デストラクタ | |
| virtual bool | loadScene (const String &sceneName) |
| シーンのロード | |
Protected Member Functions | |
| virtual bool | frameworkInitialize (HINSTANCE instanceHandle) |
| フレームワークの初期化 | |
| virtual void | frameworkFinalize () |
| フレームワークの後始末 | |
| virtual void | frameworkRun () |
| フレームワーク実行 | |
| virtual void | frameworkRenderSetup () |
| フレームワークレンダリング準備 | |
| virtual void | frameworkRender () |
| フレームワークレンダリング | |
| virtual void | clearScene () |
| シーンのクリア | |
Protected Attributes | |
| Renderer * | renderer_ |
| レンダラ | |
| InformationRenderer * | informationRenderer_ |
| インフォメーションレンダラ | |
| String | sceneName_ |
| シーン名 | |
| Scene * | scene_ |
| シーン | |
| Camera * | camera_ |
| カメラ | |
| PS2PadCameraController * | cameraController_ |
| カメラコントローラ | |
| AnimationManager * | animationManager_ |
| アニメーションマネージャ | |
| Animation * | animation_ |
| アニメーション | |
| int | runCount_ |
| 実行回数 | |
| PS2Pad * | pad_ |
| パッド | |
Definition at line 45 of file SceneFramework.h.
|
|
コンストラクタ ウィンドウや列挙の初期化を行う
Definition at line 50 of file SceneFramework.cpp. References NULL. |
|
|
フレームワークの初期化
Reimplemented from Lamp::SimpleFramework. Definition at line 61 of file SceneFramework.cpp. References animationManager_, camera_, cameraController_, Lamp::CameraManager::createCamera(), Lamp::Scene::getCameraManager(), informationRenderer_, Lamp::SimpleFramework::name_, pad_, renderer_, scene_, Lamp::PS2PadCameraController::searchJoystick(), Lamp::PS2PadCameraController::setCamera(), and Lamp::Scene::setCurrentCamera(). |
|
1.3.2