#include <GraphicsBufferFormat.h>
Public Member Functions | |
| GraphicsBufferFormat () | |
| コンストラクタ | |
| GraphicsBufferFormat (const D3DFORMAT &format) | |
| コピーコンストラクタ | |
| void | setFormat (D3DFORMAT format) |
| フォーマットの設定 | |
| D3DFORMAT | getFormat () |
| フォーマットの取得 | |
| const D3DFORMAT & | operator= (const D3DFORMAT &format) |
| 代入演算子 | |
| String | getName () |
| フォーマット名の取得 | |
| u_int | getColorChannelBits () |
| カラーチャンネルビット数の取得 | |
| u_int | getAlphaChannelBits () |
| アルファチャンネルビット数の取得 | |
| u_int | getDepthBits () |
| 深度ビット数の取得 | |
| u_int | getStencilBits () |
| ステンシルビット数の取得 | |
このクラスは継承しないで下さい。
Definition at line 36 of file GraphicsBufferFormat.h.
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コピーコンストラクタ
Definition at line 47 of file GraphicsBufferFormat.h. |
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アルファチャンネルビット数の取得
Definition at line 196 of file GraphicsBufferFormat.cpp. References ErrorOut, and u_int. Referenced by Lamp::GraphicsDeviceInformation::enumerate(). |
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カラーチャンネルビット数の取得
Definition at line 114 of file GraphicsBufferFormat.cpp. References ErrorOut, and u_int. Referenced by Lamp::GraphicsAdapterInformation::enumerate(). |
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深度ビット数の取得
Definition at line 278 of file GraphicsBufferFormat.cpp. References ErrorOut, and u_int. Referenced by Lamp::GraphicsDeviceComboInformation::buildDepthStencilFormats(). |
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フォーマットの取得
Definition at line 59 of file GraphicsBufferFormat.h. |
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フォーマット名の取得
Definition at line 32 of file GraphicsBufferFormat.cpp. References ErrorOut. Referenced by Lamp::GraphicsDeviceComboInformation::toString(), and Lamp::GraphicsDeviceCapacity::toString(). |
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ステンシルビット数の取得
Definition at line 360 of file GraphicsBufferFormat.cpp. References ErrorOut, and u_int. Referenced by Lamp::GraphicsDeviceComboInformation::buildDepthStencilFormats(). |
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代入演算子
Definition at line 66 of file GraphicsBufferFormat.h. |
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フォーマットの設定
Definition at line 53 of file GraphicsBufferFormat.h. |
1.3.2